avatary50x50

Temat: Cellulit
Jeżeli chodzi o zestawy ćwiczeń polecanych na pozbycie sdię cellulitu, to obejmują one nogi i pośladki. Trening można wykonywać zarówno w domu jak i klubie fitness podczas zajęć grupowych. Podczas zajęć aerobiku zdanie jesteśmy na system prowadzenia zajęć przez instruktora i nie zawsze mamy możliwość dostosowania ilości powtórzeń i serii do naszych oczekiwań i wytrenowania. Jeśli zamierzacie wykonać ćwiczenia indywidualnie, proponuję podczas jednego "domowego treningu" wybrać kilka ćwiczeń tak aby równomiernie włączyć poszczególnych mięśnie kończyn dolnych i bioder. Ćwiczenie można wykonać w 3-4 seriach po 20- 25 powtórzeń. Tak chyba jest najbardziej optymalnie;)
Źródło: obcasy.pl/forum/viewtopic.php?t=10619



Temat: skora, cera, rozstepy & cellulit
Jeśli nie chce się mieć obwisłej skóry, to trzeba ćwiczyć i stosować specyfiki ujędrniające. Schudłam dopiero 12kg, a już zauważam, że mi skóra na ramionach lekko obwisła

A na włosy wzmacniająco działa spożywanie ryb, papryki (także jako przyprawy), oraz żelatyny (ta z kolei wspaniale wzmacnia paznokcie) to tyle z ciekawostek


hej,

mi ostatnio wydaje się, że moja skóra na ramionach, udach, biodrach i pośladkach jest bardziej szorstka
dodam, że stosuję ze 2 razy w tygodniu piling, ale jakoś nie widze efektu

jakieś dobre rady?


Szorstka? Może sucha, wręcz odwodniona? Czasami wystarczy jeść więcej rybek i pić dużo wody
Źródło: forum.dieta-dukan.pl/viewtopic.php?t=524


Temat: Jak wyszczuplić uda i biodra??
Z pewnością dobre efekty przyniesie bieganie (można zacząć od spacerów i stopniowo przechodzić do szybszego marszu, a następnie biegu, jeśli wcześniej nie praktykowano intensywniejszej aktywności fizycznej).
Pomocna może być jazda na rowerze (np. z unoszeniem pośladków co pewien czas - pobudzi to większą ilość mięśni do pracy).
Najlepsze będą ćwiczenia angażujące mięśnie w rejonie pośladków i ud.
Dobre efekty może przynieść:
- odwodzenie bioder w pozycji stojącej (do ćwiczenia można wykorzystać także specjalne gumy rozciągające, które wymagają włożenia w ćwiczenie większej siły)
- różnego rodzaju wykroki (można wykonywać ze sztangą, z hantlami lub bez)
-odwodzenie biodra w leżeniu bokiem
-odwodzenie uda w bok w klęku podpartym na podłodze
-prostowanie biodra w pozycji stojącej
-prostowanie biodra w klęku podpartym
-prostowanie biodra w leżeniu przodem
-unoszenie miednicy w leżeniu tyłem, czy
-unoszenie miednicy ze stopami ułożonymi na ławeczce.

Dobrym pomysłem może być także skakanie na skakance.
Tak naprawdę bardzo dużo zależy od obecnej kondycji fizycznej.
Myślę, że bardzo dobrym rozwiązaniem byłaby wizyta na siłowni, gdzie można skorzystać z wielu specjalistycznych przyrządów, a także fachowej porady trenera, który zawsze pomoże, jeśli ćwiczenia nie są wykonywane poprawnie i zmotywuje do systematyczności.
Źródło: galeria.polska-moda.pl/viewtopic.php?t=2077


Temat: ćwiczenia wiosenne
" />Brzuszki pomagają nam w uzyskaniu ładnego, płaskiego brzucha tylko wuwczas gdy są wykonywane prawidłowo. Niestety niewiele osób wie jak prawidłowo należy wykonywać brzuszki i często robi je źle przez co rezultaty są mizerne.

Oto pare ćwiczeń do wykonywania w domu na szczupłe nogi i ładne pośladki:

1. Rozgrzewka: 3 min marsz w miejscu, 3 min bieg w miejscu.

2. Opieramy się plecami o ścianę, stopy wysuwamy pół kroku do przodu. Nie odrywając pleców od ściany opuszczamy powoli tłów (tworzymy tzw. krzesełko). Wytrzymujemy 15 sek. i powoli się prostujemy. Powtarzamy 10 razy.

3. Stojąc bokiem do krzesła, stawiamy jedną stopę na siedzeniu. Na drugiej nodze robimy jak najgłębszy przysiad, wspinając się jednocześnie na palce. Wytrzymujemy 15 sek. Powtarzamy 10 razy po czym zmieniamy noge.

4. Stojąc w rozkroku z rękami na biodrach uginamy nogi w kolanach i przenosimy ciężar ciała na jedną strone. Wracamy do pozycji wyjściowej i przenosimy ciężar ciała na drugą stronę. Powtarzamy 10 razy.

5. Stajemy w rozkroku na szerokość ramion, stopy równolegle do siebie, dłonie na biodrach. Robimy wypad w przód, wytrzymujemy kilka sek. Powtarzamy 10 razy potem to samo z drugą nogą.

6. Siadamy w rozkroku, plecy wyprostowane. Unosimy ręce do góry robiąc wdech. Wykonujemy skłon i dotykami rękami stopy. Wytrzymujemy licząc do 10. Powtarzamy 10 razy potem druga noga.

7. Skakanka

Ćwiczenia te są naprawde dobre i wykonywane regularnie poprawiają kształt ud i pośladków. Niektóre z nich mogą być dość ciężkie do wykonania wówczas należy zmniejszyć ilość powtórzeń. Polecam
Źródło: alk1b40.nastolatek.pl/forum/viewtopic.php?t=2027


Temat: Roszczep kregoslupa.
.ortoprda stwierdzil umnie roszczep kregoslupa .Boli mnie kregoslup biodra posladki ciezko mi sie chodzi i wykonuje czynnosci typu mycie naczyn sprzatanie nie moge sie schylac i byc dlugo wyprostowana niewiem co mam zrobic caly czas jem tabletki przeciw bolowe lekarz kazal mi tylko cwiczyc a ja nie moge bo mnie boli niewiem co mam robic Ide spac z bolem i wstaje z bolem Bol jest moim towazyszem caly czas Ico dalej robic
Źródło: commed.pl/viewtopic.php?t=9466


Temat: Zalane, grube kolana
" />Na początek proponuje 1 ćwiczenie po 2 serie ilość powtórzeń do momentu pieczenia mięśni. Na każdy następny trening dodajemy 1 - 2 powtórzenia.

Unoszenie ugiętej nogi w górę.
Uklęknij na podłodze, oprzyj tułów na przedramionach. kolana oraz łokcie powinny być ugięte pod kątem 90°. Wyciągnij brzuch. Ciało od bioder do głowy musi tworzyć linię prostą. Rozluźnij kręgi szyjne i patrz w dół. Następnie unieś nogę (ugiętą w kolanie) w górę, mocno napinając pośladek. Biodra i barki są ustawione równolegle. Staraj się wykonywać pełny ruch i ciągłym napięciem pośladków.
Źródło: sportbb.pl/viewtopic.php?t=71


Temat: Odchudzanko ?
Mysteria otóz bigos ma okolo 128 kcal w 100 gramach .
A co do Cwiczeń to proponuje na
uda : przysiady , wykroki do przodu,unoszenie bioder(lezysz na podłodze na plecach , unosisz nogi wraz z biodrami , podcigasz lekko pod posladki , przytrzymujesz ) ,
unoszenie nogi bokiem , nożyce.
brzuch:oczywiscie brzuszki , tylko pamietaj o tym zeby nie wykrzywiać kregosługa i to nie ma chodzić głowa tylko łotatki nalezy odrywać od ziemi , skrety , unoszenie nog na podłogą .
Szczerze mowiac znajdziesz duzo cwiczeń i opisów w necie , zajrzyj pod www.talia.prv.pl , jak na poczatek to opisane tam cwiczenia powinny wystarczyć ;)
Źródło: necrosa.nethit.pl/viewtopic.php?t=7


Temat: Aqua Step
Trudno nie polubić tych ćwiczeń - choć w wodzie mięśnie pracują bardzo intensywnie, niemal nie odczuwasz wysiłku. Aqua step to forma aerobiku z wykorzystaniem małych platform zainstalowanych na dnie basenu. Jest idealna dla osób o słabszej koordynacji ruchowej, którym odpowiada spokojne tempo muzyki.



Trening jest urozmaicony. Na platformie wykonuje się pojedyncze kroki i układy choreograficzne. Ćwiczenia są zalecane dla osób chcących kształtować i ujędrnić ciało. Wchodzenie i schodzenie ze stopnia to doskonały trening wydolnościowy angażujący głównie mięśnie pośladkowe i mięśnie ud - świetnie modeluje biodra i pośladki. Dzięki niezliczonej ilości kombinacji, jaką można wykonać na stopniu, trening nie jest nudny, a ze względu na możliwość regulacji wysokości stepu, jest odpowiedni zarówno dla początkujących, jak i dla zaawansowanych.


Jak wiadomo ciało ludzkie waży w wodzie o wiele mniej, a więc ćwiczenia w niej wykonywane nie powodują przeciążenia stawów, są bezpieczne i bardzo skuteczne. Przy tym woda stawia duży opór, można podczas tej formy ruchu zwiększyć siłę mięśni w takim samym stopniu, jak podczas wyciskających pot ćwiczeniach na siłowni. Trening w wodzie można stosować przez cały rok, jednak latem aura urlopowo-wakacyjna szczególnie sprzyja ćwiczeniom w różnych akwenach.

Podczas gimnastyki w wodzie choć mięśnie będą pracowały bardzo intensywnie, wcale się nie zmęczysz i nie spocisz. Woda wspaniale działa na ciało, ujędrnia je, a poprzez wyporność wody ćwiczenia są nieskomplikowane.


http://www.fitnessclub.pl/content/view/43/1/
Źródło: forum-fitness.pl/viewtopic.php?t=1770